The Beauty and Cosmetic products are limited
سند ارائه شده ی زیر، شرایط خدمات و سیاست های حریم شخصی ما را تشریح می کند .
کاربر گرامی، با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه ی هلپی کار تابع قوانین مطروح در این بخش است، مطالعه ی آن پیش از استفاده از خدمات الزامی بوده و ثبت نام در این مجموعه به معنای پذیرش این شرایط و قبول کلیه ی قوانین از طرف شما می باشد.
قواعد عمومی
1- تعاریف و اصطلاحات
در قرارداد حاضر الفاظ زیر دارای معانی مشروح هستند :
1-1 هلپی کار : مجموعه نرم افزارهای هلپی کار شامل اپلیکیشن هلپی کار ، هلپی کار متخصص وکارگزار هلپی کار وکلیه ی نرم افزارهای وابسته به آن.
1-2 کاربر : هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعه ی هلپی کار ثبت نام نماید. این فرد می تواند اعم از مشتری و متخصص باشد.
1-3 مشتری : کاربری که متقاضی خدمات هلپی کار است.
1-4 متخصص : عبارت است از کاربری که به عنوان متخصص در هلپی کار ثبت نام کرده و پس از طی مراحل مصاحبه ودوره ی آموزشی، به طور رسمی همکاری خود را با هلپی کار آغاز کرده باشد.
1-5 خدمات : هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.
1-6 خدمات هلپی کار : خدماتی که هلپی کار در راستای ارتباط مشتری ومتخصص ارائه می دهد.
1-7 حساب کاربری : شامل صفحه ی شخصی، نام کاربری و سابقه ی فعالیت کاربر، که پس از ثبت نام در اپلیکیشن هلپی کار در اختیار کاربر قرار می گیرد.
1-8 اعتبار : مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از خدمات هلپی کار دارند.
1-9 اطلاعات محرمانه : اطلاعاتی که توسط کاربران مشتری ومتخصص در اختیار هلپی کار قرار داده می شود مانند شماره تماس، اقامتگاه، پست الکترونیکی وغیره .
2- خدمات و سرویس ها
2-1 هلپی کار مستقیما هیچ گونه خدماتی ارائه نمی نماید، بلکه تنها ایجاد کننده ی ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت خدمات است. بدین معنا که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخص شدن متخصص می تواند از درخواست خود انصراف دهد. بدین وصف، هر سفارشی که در قالب هلپی کار انجام می گردد یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات هلپی کار تنها زمینه ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.
2-2 هلپی کار با پیگیری های مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده ، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن وتسهیل سفارش گذاری دارد. لیکن باید درنظر داشت، با توجه به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد مشتری با متخصص از توافقات هلپی کار با کاربران، هلپی کار هیچ گونه مسئولیتی – اعم از مدنی وکیفری – در قبال نوع و میزان کیفیت خدمات ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.
2-3 خدمات هلپی کار شامل ارائه ی سهولت سفارش گذاری، پیشنهاد متخصصان خوش نام، ایجاد امکان مقایسه ی قیمت های پیشنهادی و شفافیت قیمت خواهد بود.
2-4 هلپی کار همواره در تلاش برای بهبود بخشی از خدمات خود وجلب رضایت کاربران است. در همین راستا ممکن است ویژگی ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کند، یا محدودیت ها را کاهش یا افزایش دهد وهمچنین ممکن است یکی از سرویس ها را به طور کال متوقف کرده یا به حالت تعلیق درآورد. لذا ادامه ی استفاده ی کاربر از خدمات هلپی کار به معنای پذیرش این تغییرات خواهد بود.
3- امور مالی
3-1 دانلود، نصب و ثبت نام در نرم افزارهای هلپی کار رایگان است و هزینه ای که محاسبه و از مشتری دریافت میگردد، تنها مشتمل بر بهای خدمات ارائه شده توسط متخصص می باشد. بدیهی است فراهم آوردن ملزومات این استفاده از جمله اینترنت مورد نیاز و سیستم های الکترونیکی هوشمند تماما به عهده ی کاربر خواهد بود.
3-2 محاسبه ی هزینه بر اساس فهرست بهای توافق شده ی مشتری ومتخصص خواهد بود. بدین معنا که سفارش مشتری همراه با فهرست بهای قیمت های پیشنهادی هلپی کار که بر اساس عرف بازار محاسبه شده است، برای متخصص ارسال می گردد. متخصصین می توانند با توجه به شرایط خود این قیمت را کاهش یا افزایش داده و پیشنهاد قیمت خود را برای مشتری ارسال نمایند. مشتری پس از مشاهده ی 3 تا 5 پیشنهاد قیمت، بسته به نوع سرویس و قیاس امتیاز متخصصین و قیمت ها، از بین این متخصصان انتخاب می نماید. پس از انتخاب مشتری فهرست بهای پیشنهادی متخصص قطعی شده و محاسبات براساس آن صورت خواهد پذیرفت. در این حالت، مشتری و متخصص، حق هر گونه اعمال تغییر و اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط می نمایند. لازم به ذکر است، قطعی بودن قیمت ها منوط به نهایی شدن سفارش وانتخاب متخصص مورد نظر در نرم افزار هلپی کار است. در صورتی که مراحل سفارش طی شده اما نهایی کردن آن معلق بماند سفارش قابل انجام و پیگیری نخواهد بود.
3-3 پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور بر اساس فهرست بهای توافق شده در سفارش می باشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت اجرت فاکتورشده بوده و کلیه ی پرداخت های خارج از چهارچوب فاکتور از جمله انعام و غیره اختیاری بوده و از حمایت هلپی کار خارج است. لازم به ذکر است هزینه ی کالاهای مصرفی خریداری شده برای ارائه ی سرویس توسط متخصص، باید به طور جداگانه ومطابق با فاکتور پرداخت گردد.
3-4 در صورت اشتباه مشتری در ارائه ی اطلاعات هنگام سفارش گذاری، خدمات دهنده می پذیرد که قبل از انجام خدمت ابتدا این موضوع را به مشتری متذکر گردد و از درخواست مابه التفاوت جداگانه از مشتری بدون هماهنگی جدا خودداری نماید.در این حالت، هریک از مشتری و متخصص قادر به رد درخواست بوده و در این حالت مشتری تنها موظف به پرداخت هزینه ی لغو که توسط هلپی کار تعیین شده خواهد بود.
تبصره : اگر متخصص بدون اطلاع به هلپی کار یا مشتری اقدام به ارائه ی خدمات با هزینه ی بالاتر نماید، اماره بر رضایت وی بر توافق سابق داشته، حق دریافت هرگونه مابه التفاوت را از خود سلب می نماید.
3-5 کاربر می پذیرد امکان استرداد هزینه هایی که کاربر به متخصص می پردازد وجود ندارد.
3-6 پرداخت هزینه سرویس فقط از طریق روش هایی که توسط هلپی کار مشخص می شود، می تواند صورت گیرد. این روش ها عبارتند از پرداخت اعتباری از داخل برنامه موبایل، پرداخت اینترنتی برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به متخصص.
۳-۷ کاربر می پذیرد هزینه سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی های سرویس ارائه شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مکان سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.
۳-۸ کاربر می پذیرد که باید هزینه خدمت را مستقل از هرگونه مشکلی که ممکن است در برنامه هلپی کار جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید به شرکت پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامه هلپی کار یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکه تلفن همراه امکان پرداخت از طریق اپلیکیشن فراهم نشود مشتری همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمت خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی مشتری با دفتر شرکت هلپی کار یا روش های دیگر صورت پذیرد. در صورتی که مشتری به هر دلیلی از جمله مشکلات اپلیکیشن پرداخت را انجام نداده باشد، شرکت حق دارد مبلغ خدمت را از اعتبار کاربر در هلپی کار کسر کند.
۳-۹ کاربر می پذیرد هیچوقت درخواست هلپی کار را ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس هلپی کار را داشته باشد. کاربر (مشتری) اگر پس از ارسال درخواست سفارش و پذیرش درخواست توسط یک متخصص، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند و کاربر (متخصص) اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت حضور پیدا نکند شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات هلپی کار که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبار کاری او خواهد شد ، هزینه ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربران وصول کند.
۳-۱۰ مشتری می پذیرد هرگونه تخریبی که در ابزار متخصص در نتیجه استفاده از خدمات با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه های مربوط به تعمیر، تعویض و غیره به عهده وی خواهد بود، در چنین مواردی هلپی کار حق دارد این هزینه ها را از اعتبار موجود در حساب هلپی کار مشتری کسر یا از وی وصول کند.
4- مالکیت معنوی
۴-۱ کلیه ی حقوق معنوی نرم افزارهای هلپی کار ، موارد وابسته به آن و هرآنچه بدان ملحق می گردد، مانند نام، علامت تجاری، خدمات ارائه شده ی تحت این نام و سایر موارد از جمله مالکیت فکری ومعنوی آن متعلق به ما و هرگونه سوء استفاده از هریک از موارد فوق قابلیت پیگیری قانونی خواهد داشت. لذا کاربران در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی نسبت به نرم افزارها وملحقات آن بوده، تنها مجاز به استفاده ی محدود، غیر انحصاری وغیر قابل انتقال از خدمات هلپی کار هستند، بدون آنکه این استفاده حقی برای آن ها نسبت به مالکیت نرم افزارهای هلپی کار یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آن ها اعطا نماید.
۴-۲ کاربران نمی توانند نرم افزارهای هلپی کار را تغییر دهند و یا آن را باز تولید، مشابه سازی یا بازنویسی کنند یا از جزء یا کل آن برای تولید یک برنامه ی مشابه یا غیر مشابه استفاده نمایند.
۴-۳ دانلود نرم افزارهای هلپی کار رایگان است. لذا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق اجاره، فروش و به طور کلی انتقال نرم افزارهای هلپی کار وحقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهد داشت. کاربران می توانند هرگونه اقدام خلاف این بند را به ما گزارش نموده تا در اسرع وقت با متخلف برخورد قانونی صورت گیرد. لازم به ذکر است خسارات ناشی از این تخلف به عهده ی شخص خاطی خواهد بود.
4-4 تمای متن ها، طرح های گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در هلپی کار جزو اموال محسوب شده و استفاده از هرگونه کرالر(Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات هلپی کار توسط کاربران و یا هر شخص حقیقی و حقوقی غیر کاربر ممنوع بوده، هلپی کار مجاز به جلوگیری از این اقدام و برخورد قانونی در این خصوص خواهد بود.
۴-۵ کپی برداری از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوی، طراحی و تصاویر به کار رفته در نرم افزارهای هلپی کار، چه به شکل دستی و یا خودکار، ممنوع می باشد.
۵- موارد فنی
۵-۱ کاربر حق ندارد هیچ گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code ) نرم افزارهای هلپی کار شامل دیکامپایل (Decompile )، مهندسی معکوس ( Reverse Engineering ) یا فعالیت های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازه چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
۵-۲ کاربر مجاز نیست با استفاده از روش های Framing یا Mirroring یا روش های دیگر نسخه دیگری از سرویس هلپی کار را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم افزار هلپی کار یا در روش ارائه سرویس هلپی کار تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
۵-۳ کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing) ، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده کاوی روی سرویس اجرا کند.
۵-۴ کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی وغیر متداول به هیچ بخش سرویس هلپی کار یا سرویس های مرتبط با هلپی کار انجام دهد.
۶- شرایط استفاده کاربران از هلپی کار
۶-۱ در کلیه ی مراحل استفاده از هلپی کار، کاربران موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.
۶-۲ کاربر می پذیرد تمامی تغییرات، الحاقات واصلاحاتی را که توسط ما در تارنمای هلپی کار به روزرسانی می گردد و یا از طریق پیامک ، رایانامه، نرم افزارهای هلپی کار و یا هر شیوه ی متعارف دیگر در خصوص استفاده از خدمات هلپی کار و شرایط آن ارسال می گردد را مطالعه نماید. لذا هرگونه استفاده از هلپی کار به منزله ی اطلاع کامل وموافقت با موارد مذکور خواهد بود.
۶-۳ کاربر می پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی ما است و می تواند هر زمان تنها به صلاح دید خود و بدون دلیل، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده ی کاربر از خدمات هلپی کار است.
۶-۴ کاربر می پذیرد که هلپی کار ممکن است از ارسال پیامک (SMS ) به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند.کاربر می تواند درخواست کند که ارسال این پیام ها قطع شود اما می پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود.
۶-۵ با استفاده از سرویس هلپی کار کاربر می پذیرد که در حین انجام خدمت، هلپی کار را وسیله ای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضه محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.
۶-۶ کاربر متعهد به رعایت همه قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از هلپی کار است.
۶-۷ کاربر می پذیرد که متن حریم شخصی هلپی کار را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است
۷- حساب کاربری
۷-۱ استفاده از مجموعه ی هلپی کار منوط به داشتن حساب کاربری است. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری است. در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاح کننده ی حساب کاربری، باید نماینده قانونی شرکت باشد.
۷-۲ کاربر می پذیرد اطلاعات درخواست شده توسط هلپی کار را به طور صحیح و دقیق ارائه نماید و درصورت نیاز به تغییر اطلاعات در اسرع وقت نسبت به بروزرسانی آنها اقدام نماید. مسئولیت عدم تطابق اطلاعات مندرج با واقع و کلیه ی عواقب ناشی ازآن بر عهده ی خود کاربر خواهد بود.
۷-۳ هرکاربر با ثبت نام در هلپی کار و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام داده پیام های صادره از حساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده پیام هایی ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می نماید..
۷-۴ مسئولیت تمامی فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری انجام می شود مطلقا به عهده ی صاحب حساب کاربری است، در نتیجه کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قراردهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. به علاوه ضروری است که در راستای ممانعت از سوء استفاده ی غیر، در حفظ اطلاعات کاربری خود، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد.
تبصره 1: شرکت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد، نخواهد داشت.
۷-۵ حساب کاربری باید بر اساس قوانین حاکم، قرارداد حاضر، در راستای اهداف قانونی و درهمه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری مجموعه ی هلپی کار به کار گرفته شود. لذا کاربر متعهد می گردد که تحت هیچ شرایطی مرتکب رفتاری نشود که اعتبار تارنما و نرم افزارهای هلپی کار را خدشه دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز خسارات بدنی ، جانی یا مالی به خود ، هلپی کار و یا ثالث ودر نتیجه حیثیت هلپی کار گردد به عهده ی کاربر است.
تبصره 2 : در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف در استفاده از حساب کاربری، اعم از تخطی از مفاد قرارداد حاضر و یا سایر قوانین موضوعه و یا نقض حقوق ثالث، علاوه بر انسداد حساب، کلیه ی اعتبار موجود در حساب کاربری وی به عنوان وجه التزام توسط هلپی کار ضبط شده و کاربر حق هرگونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب می نماید. موارد فوق هلپی کار را از اقدام به پیگیری های قانونی لازم برای مقابله با فرد متخطی محروم نخواهد ساخت.
۷-۶ هلپی کار از طرف کاربر وکالت دارد تا در صورت صلاحدید، حساب های کاربری که در مدت طولانی غیر فعال بوده و یا تائید نشده اند را لغو نماید.
۷-۷ در صورتی که کاربر مایل به بستن حساب کاربری خود در هلپی کار باشد، می تواند با تماس با ما نسبت به این امر اقدام نماید. دراین صورت حساب وی از طرف هلپی کار مسدود خواهد گردید. لیکن برخی اطلاعات مانند تراکنش های مالی سابق به دلایل قانونی قابل حذف نیست و در هلپی کار باقی خواهد ماند.
۷-۸ در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع ما برساند.بدیهی است تا زمانی که اطلاع رسانی به ما انجام نشده است مسئولیت همه فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می شود به عهده کاربر خواهد بود.
۷-۹ در شرایط خاص ممکن است از کاربر برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر خودداری کند.
۸- ضوابط استفاده از هلپی کار
۸-۱ متخصصین متعهد می شوند در حین ارائه خدمات هلپی کار از استعمال دخانیات و هرگونه فعالیت نامتعارف که موجب آزردگی مشتری شود امتناع کنند.
۸-۲ با استفاده از خدمات هلپی کار کاربر می پذیرد که از هلپی کار برای انجام هیچ فعالیت غیر قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. کاربر حق ندارد اشیاء غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح ،اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست همراه داشته باشد.
۸-۳ کاربر(مشتری) متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هرگونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به کاربر خدمات اعلام کند در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت متخصص به محل، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفارش بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده بر عهده کاربر (مشتری) است .
۸-۴ مسئولیت تامین اینترنت و سخت افزار لازم وهمچنین پرداخت هزینه های مربوط به آنها برای استفاده از سرویس هلپی کار به عهده کاربر(مشتری) است.
۸-۵ کاربر (مشتری) متعهد می شود که زمان حضور و جنسیت متخصص مورد نظر را از قبل اعلام کند تا هلپی کار بتواند با برنامه ریزی و طبق درخواست مشتری ، کاربرمتخصص به محل اعزام کند
۹- ضوابط رسیدگی به شکایات مربوط به سفارشات به شرح زیر است :
در موارد ذیل کاربر (مشتری) می تواند نسبت به اعلام شکایت یا نارضایتی از خدمات هلپی کار اقدام نماید :
۹-۱ دریافت دستمزد نامتعارف
۹-۲ کیفیت نامناسب کار : برای خدمات ، مشتری می تواند در حین حضور متخصص در محل نسبت به اعلام نارضایتی از کیفیت سرویس اقدام نماید. مشتری می تواند در یک ساعت اول حضور متخصص با توجه به کیفیت سرویس اقدام نماید. مشتری می تواند در یک ساعت اول حضور متخصص با توجه به کیفیت کار او از او بخواهد که محل را ترک کند و مبلغی پرداخت نکند. بعد از گذشت یک ساعت اول حضور متخصص در محل مشتری ، در صورت نارضایتی، مشتری می تواند ساعت حضور متخصص را در اپلیکیشن وارد کرده و طبق زمان حضور متخصص وجه را پرداخت نماید. سپس می تواند از محل هایی که نشان دهنده کیفیت نامناسب کار است عکس گرفته و برای واحد پشتیبانی هلپی کار ارسال نماید. کارشناسان هلپی کار با توجه به محتوای عکس ها طبق آیین نامه داخلی اقدام خواهند کرد و در صورت لزوم مابه التفاوت به مشتری عودت داده خواهد شد. در بقیه سرویس ها مشتری باید حین تحویل کار و قبل از پرداخت کامل وجه از کیفیت مطلوب کار اطمینان حاصل نماید ودر صورت هرگونه مشکل قبل از پرداخت با پشتیبانی هلپی کار تماس بگیرد.
۹-۳سرقت : در صورت وجود مستنداتی مبنی بر اینکه متخصص مرتکب این کار شده واحد رسیدگی به شکایات هلپی کار پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد. در صورت عدم وجود مستندات این اتهام قابل اثبات و پیگیری نخواهد بود.
۹-۴ خسارت دیدن لوازم مشتری : هنگام وقوع خسارت تا زمان مراجعه کارشناس (ازسمت شرکت بیمه یا هلپی کار ) مشتری نباید دست به تغییر صحنه و از بین بردن نشانه های وقوع خسارت بزند تا بتوان خسارت را بررسی کرد.
۹-۵ عدم حل مشکل در خدمات مربوط به تعمیرات : حداکثر اگر طی 72ساعت از پایان کار، مشتری متوجه شود که عیب مورد نظر به طور کامل رفع نشده یا مجددا بازگشته است می تواند این موضوع را به پشتیبانی هلپی کار اعلام نماید و متخصص موظف به مراجعه مجدد و حل نهایی موضوع است. چنانچه در این مرحله لازم باشد که جنس از محل خارج شود و به کارگاه متخصص منتقل شود، مشتری باید سفارش مجدد ثبت نماید تا برای پیگیری های آتی دچار مشکل نشود.
۹-۶ درخواست کارشناس رسمی دادگستری : در صورتیکه به هر دلیل مشتری نظریا میانجیگری کارشناسان هلپی کار را قبول نکند می تواند درخواست بررسی موضوع توسط کارشناس رسمی دادگستری را از مراجعه ذیصلاح قضایی بدهد. در صورتیکه کارشناس رسمی دادگستری نظر کارشناس هلپی کار را تائید کند مشتری می پذیرد که هزینه کارشناس رسمی دادگستری را پرداخت کند.
۱۰- شرایط وسائل همراه کاربر به شرح زیر است :
۱۰-۱ وسایلی که مشتری نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات وجامدات آتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو.
۱۰-۲ وسایلی که متخصص نباید در محل داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات وجامدات آتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو، هرگونه سلاح گرم و سرد ومواد مخدر و مشروبات الکلی وهر مواد دیگری که نامتعارف یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
۱۰-۳ درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان) توسط متخصص هلپی کار ممنوع است وکاربر حق درخواست و انجام خدمت را نخواهد داشت، در صورت عدم رعایت، همه مسئولیت های ناشی از این تخلف بر عهده اقدام کنندگان آن است و هلپی کار حق دارد نسبت به قطع دسترسی اقدام و مبادرت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارت از شخص متخلف کند
- تخفیف
۱۱-۱ در مواقع خاص هلپی کار برای رضایت بیشتر و رفاه حال کاربران طرح های تشویقی وتخفیف های متفاوتی در نظر می گیرد. با این وجود ضروری است کاربر شرایط استفاده از هر تخفیف و یا طرحهای تشویقی را به صورت مجزا مطالعه کرده وتاریخ انقضای هر تخفیف را بررسی نماید. در صورت کوتاهی و اشتباه کاربر در استفاده از طرح های تخفیفی هلپی کار مسئول نخواهد بود.
۱۱-۲ تا زمانی که تخفیف مذکور به طور صحیح و کامل اعمال نشده باشد، انقضا و تغییر آن از طرف هلپی کار ممکن می باشد.
۱۱-۳ کاربر می پذیرد که بسته های تشویقی اختصاصی، برای استفاده ی شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل می بایست از انتقال و فروش آن ها اجتناب نماید. به علاوه اعتبار ناشی از بسته های تشویقی غیرقابل تبدیل به وجه نقد است و از این رو کاربر نمیتواند وجه معادل بسته های تشویقی را از موسسه مطالبه نماید.
۱۱-۴ کاربر می پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد مستقل از روش کسب آن (اگردر نتیجه افزایش اعتبار ازطریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که هلپی کار در اختیار آنها قرار می دهد یا هر روش دیگر) فقط برای استفاده از سرویس هلپی کار قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد. همچنین کاربر مجاز نیست این کدها را به صورت عمومی منتشر کند (حتی اگر هلپی کار در فضاهای عمومی این کدها را منتشر کرده باشد) مگر اینکه هلپی کار رسما این اجازه را به آنها داده باشد.
۱۱-۵ کاربر می پذیرد کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به آنها داده میشود ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که هلپی کار برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربران دریافت نمی کند، این حق برای موسسه محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین در صورتی که هلپی کار تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیرقانونی بوده است می تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.
۱۲- اطلاعات
۱۲-۱ با توجه به ماهیت خدمات هلپی کار، کاربر می پذیرد که اطلاعات لازم از جمله آدرس و شماره تماس معتبر و سایر اطلاعاتی که برای تکمیل ارائه ی خدمات حضوری مورد نیاز باشد را ، با علم به این موضوع که برخی از این اطلاعات در اختیار متخصص و یا مشتری مخاطب سفارش قرار خواهد گرفت، با رضایت کامل دراختیار هلپی کار قرار دهد.
۱۲-۲ کاربر می پذیرد که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجه ی استفاده از خدمات هلپی کار کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیره ی این اطلاعات به هر شکل اجتناب نماید. هرگونه استفاده ی مستقیم یا غیر مستقیم از اطلاعات مذکور که از محدوده ی اهداف و خدمات هلپی کار خارج باشد، تخطی محسوب شده و مسئولیت آن تماما به عهده ی فرد خاطی بوده است وحق پیگیری از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قضایی ذی صلاح را برای هلپی کار ایجاد می کند.
۱۳- ثبت سفارش
۱۳-۱ برای استفاده از خدمات هلپی کار، مشتری باید در اپلیکیشن مشتری ثبت نام کرده و سفارش خود را نهایی نماید. در صورتی که نهایی شدن سفارش معلق بماند، سفارش به هلپی کار ابلاغ نشده و هلپی کار قادر به انجام خدمت نخواهد بود.
۱۳-۲ هر سفارش مشتری در قالب یک مناقصه کوچک درآمده و مشتری باید برای نهایی کردن سفارش خود از میان 3 الی 5 پیشنهاد خود ، یکی از متخصصان را برگزیند.
۱۳-۳ مشتری موظف است کلیه ی اطلاعات خاص، از جمله خرابی بخشی از کالایی که خدمت برآن صورت می پذیرد، عتیقه بودن و یا هر توضیحی که ممکن است در تصمیم متخصص برای قبول یا رد خدمت تاثیرگذار باشد را در بخش توضیحات ذکر نماید. توافق شفاهی مشتری با متخصص به هیچ وجه قابل پیگیری توسط هلپی کار نخواهد بود.
۱۳-۴ پس از توافقات نهایی مشتری موظف است در زمان مقرر در محل بیان شده (نشانی که در درخواست سرویس ثبت شده است ) حضور یابد، در غیراین صورت هلپی کارمجاز خواهد بود هزینه ی ایاب و ذهاب متخصص به اضافه ی هزینه ای که هلپی کار به عنوان جریمه در نظر گرفته را از اعتبار وی کسریا از نام برده وصول نماید. وصول این مبلغ ، نافی اختیار هلپی کار برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهد بود.
۱۳-۵ مشتری موظف است هزینه ی سرویس را به یکی از روش های مذکور در اپلیکیشن هلپی کار و با در نظر گرفتن کلیه ی مقرراتی که در بخش مالی و تخفیف آورده شده است، پرداخت نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل در پرداخت کاربران می توانند با پشتیبانی هلپی کار تماس بگیرند.
۱۳-۶ در صورت لغو سفارش پس از منقضی شدن فرصت لغو، در صورت انجام شدن بخشی از سفارش از جمله اعزام متخصص و غیره و یا ایجاد هزینه ی فرصت برای متخصص مانند رزرو خدمت در زمان اوج سفارشات، هزینه ی خدمت انجام شده و خسارات مربوط به هزینه ی فرصت در حد متعارف در حمایت از متخصص از مشتری اخذ خواهد شد..
تبصره : لغو سفارش و استرداد هزینه ها پس از خدمت رسانی ممکن نبوده و مشتری موظف به پرداخت هزینه ها می باشد.
۱۳-۷ ثبت سوال ، نظر و یا پیشنهادات مشتریان درخصوص خدمات ارائه شده امکان پذیر است. لیکن باید در نظر داشت که نظرات مذکور در هر صفحه باید تنها در قالب سوال و یا نقد و بررسی همان متخصص و یا سرویس ارائه شده توسط وی باشد. در این باب رعایت کامل ادب ونزاکت، شئونات اسلامی و عرف جامعه الزامی است. لذا هلپی کار محق است ضمن حفظ محتوای اصلی، کلیه ی نظرات غیر مرتبط به خدمات از جمله تبلیغ له یا علیه دیگر متخصص ها، تبلیغ سایر فعالیت ها، اطلاعات ودرخواست های شخصی و نظراتی که با اخلاق حسنه و شئونات اسلامی و قوانین موضوعه وقرارداد حاضر در تضاد باشند را حذف نماید.
تبصره : هلپی کار هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در خصوص سرویس ها ندارد. نمایش نظرات کاربران به هیچ وجه به معنی تائید فنی هلپی کار درباره محتویات نظر نیست.
۱۳-۸ با توجه به ماهیت خدمات پس از گذر زمان طولانی از انجام خدمات، امکان کارشناسی و راستی آزمایی در خصوص دعاوی از بین خواهد رفت، لذا مشتری متعهد می گردد در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را حداکثر طی 72 از زمان پایان کار به هلپی کار اطلاع دهد. عدم توجه به این موضوع به معنای رضایت مشتری و اسقاط کلیه ی دعاوی آتی وی در این خصوص خواهد بود.
۱۳-۹ در خدمات هلپی کار متخصص مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند، همچنین مشتری مختار است پس از ارسال درخواست خدمت، مشخص شدن متخصص و قبل از آغاز عزیمت متخصص به نقطه مبدا، خدمت را لغو کند یا خیر. لذا هر خدمتی که مشتری با متخصص انجام می دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین متخصص ومشتری در نظر گرفته شود.
۱۳-۱۰ خدمات هلپی کار ممکن است با مشارکت خدمات شرکت های دیگری ارائه شود که موسسه هلپی کار کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و هلپی کار مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت ها ندارد.
۱۳-۱۱ کاربر مشتری می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض کاربر متخصص قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد.
۱۳-۱۲ کاربر متخصص بدیهی است که می پذیرد در حفظ ونگهداری تمامی اشیای منزل مشتری نهایت تلاش خود را بکند و در صورت هرگونه آسیب باید خود جوابگوی مشتری باشد.
۱۳-۱۳ کاربران پذیرفته اند که هلپی کار به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.
۱۴- خدمات سلامت و زیبایی
۱۴-۱ سرویس سلامت و زیبایی ارائه شده در این مجموعه ، در قالب قوانین جمهوری اسلامی بوده و با توجه به ماهیت فعالیت ، خدمات دارای دسته بندی ویژه ی بانوان و آقایان می باشد و سفارش گذاری برای هر خدمت تنها با درنظر گرفتن این موضوع امکان پذیر است ، لذا کاربر اقرار می نماید که با ایجاد سفارش در هلپی کار این بند را به طور کامل مطالعه نموده و نسبت به این امر آگاهی کامل دارد.
۱۴-۲ با توجه به ماهیت این سرویس ، برای حفظ امنیت هرچه بیشتر مشتریان و متخصصان ، ارائه ی کدملی مشتری و تعیین جنسیت در هنگام ثبت سفارش الزامی است. لازم به ذکر است اطلاعات شما نزد این مجموعه محفوظ بوده و در اختیار متخصص و افراد ثالث قرار نخواهد گرفت..
۱۴-۳ عدم رعایت مقررات این سرویس ، به معنای تخلف بوده و مشتری و متخصص خاطی ، از سیستم منفک خواهند گردید. این امر نافی حق هلپی کار مبنی بر سایر پیگیری های قانونی نخواهد بود.
۱۵- حقوق و تعهدات هلپی کار
۱۵-۱ هلپی کار متعهد به اجرای قوانین جمهوری اسلامی در کلیه ی فعالیت های خود خواهد بود.
۱۵-۲ هلپی کار متعهد به تلاش برای ارائه ی سرویس پر سرعت و با کیفیت است و در این راستا با بروز رسانی مداوم تارنما ونرم افزارها، متناسب با نیاز کاربران، سطح خدمات ارائه شده را ارتقاء می بخشد.
۱۵-۳ در راستای ایجاد بستر شفاف برای کاربر، ممکن است هلپی کاربه کاربران اجازه دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دست نوشته یا نظرات خود را در نرم افزارهای هلپی کار منتشر کنند. محتوای تولید شده- و نه کپی شده – توسط کاربران به شیوه ی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد. اما کاربران با بارگذاری این موارد روی نرم افزارهای هلپی کار اجازه ی استفاده، تغییر وانتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به صورت رایگان، غیر قابل رجوع و قابل انتقال به هلپی کار واگذار می کند.
۱۵-۴ هلپی کار متعهد میشود که اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن هلپی کار را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات هلپی کار استفاده نماید.
۱۵-۵ هلپی کار کلیه ی اطلاعات فنی را که کاربران مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، قادر به تعیین محبوبیت خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات هلپی کار باشد. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
۱۵-۶ هلپی کار متعهد است کلیه ی تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را در همین صفحه به روز رسانی نماید.
۱۵-۷ هلپی کار متعهد می گردد پیش از توقف ارائه ی خدمات، کلیه ی سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری را پردازش و نهایی نماید. حق قطع ارائه ی کلیه و یا بخشی خدمات بدون اطلاع قبلی، برای هلپی کار محفوظ است.
۱۵-۸ هلپی کارمتعهد می گردد کلیه ی نظرات و سوالاتی که با توجه به مفاد این قرارداد ثبت شده باشد را، فارغ از بار مثبت و یا منفی آن، بررسی و منتشر نماید.
۱۵-۹ هلپی کار متعهد می گردد به مشکلات احتمالی اعلام شده توسط کاربران در خصوص سفارشات و پرداخت ها در اسرع وقت رسیدگی نموده و سعی بر رفع مشکلات مذکور نماید.
تبصره : اعلام مشکلات مذکور تنها توسط کاربر و با همان نام کاربری که سفارش صورت گرفته است، ممکن خواهد بود. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد استرداد با احراز هویت کاربر و تطابق آن با شماره حساب و یا کارت واریزی صورت خواهد پذیرفت. بازپرداخت وجه پرداختی کاربر مشتری فقط در صورتی ممکن است که ایراد قبل از 72 ساعت از پایان و تحویل کار به مشتری توسط کاربر خدمات دهنده به هلپی کار اعلام شود و طبق موارد5 و6 بند 9 فوق الذکرعمل نموده باشد و کارشناس هلپی کار یا کارشناس رسمی دادگستری حق را به مشتری داده باشد.
۱۵-۱۰ هدف اصلی هلپی کار جلب رضایت مشتری است. لیکن در بعضی مواقع در راستای ارائه ی خدمات ممکن است به دلیل اتفاقات غیر مترقبه و خارج از اختیار هلپی کار، از جمله شرایط اضطراری و فورس ماژور، قطع سراسری شبکه های ارتباطی، قطع برق، بسته شدن مسیر و.... در ارائه ی خدمات اخلال ایجاد شده و یا سفارشات ثبت شده لغو گردد. در این حالت تمام تلاش هلپی کار به جایگزینی متخصص مربوطه با متخصص های مشابه خواهد بود. در غیر این صورت هزینه های پرداختی توسط مشتری تمام وکمال عودت خواهد شد.
۱۵-۱۱ هلپی کار حق عدم سرویس دهی به کاربران را برای خود محفوظ می دارد.
۱۵-۱۲ هلپی کار مختار است هرگونه محتوایی که کاربران به تارنما یا اپلیکیشن ها ارسال می کنند را به هر نحو که صلاح می داند برای توسعه وتبلیغ خدمات خود استفاده نماید.
ماده ۱۶- مسئولیت هلپی کار
۱۶-۱ هلپی کار با تمام امکانات خود از جمله واحدهای مرکز تماس، بازرسی و نظارت ومیانجیگری، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده خدمات هلپی کار بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می کند.
۱۶-۲ هلپی کار با استفاده از نظارت های خود تلاش می کند سرویس با کیفیت به کاربران ارائه دهد.
۱۶-۳ هلپی کار تلاش خود را جهت استفاده از سرویس ارائه شده توسط کاربران محترمانجام می دهد اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همه دستگاه ها یا همه شبکه های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و ...) نخواهد داد.
۱۶-۴ تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد هلپی کار محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح.
الف- اطلاعاتی که کاربر به صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت نام، درخواست خدمت و ... در اختیار هلپی کارقرار می دهد.
ب- اطلاعاتی که به طور غیر مستقیم و در نتیجه ی استفاده ی کاربر ازخدمات هلپی کار در این برنامه ذخیره می شود. از جمله موقعیت مکانی محل درخواست خدمت، هزینه ی خدمت، تراکنش های مالی صورت گرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات هلپی کار و اطلاعات مربوط به سخت افزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات هلپی کار استفاده می کند (نظیر سیستم عامل آن) و امثال آن.
۱۶-۵ چنانچه هریک از کاربران هلپی کار در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس هلپی کار مطرح و هلپی کار پیگیری لازم وتلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
۱۷- حل اختلاف
۱۷-۱ مشتری و متخصص می پذیرند که در صورت بروز هرگونه مشکل در نهایت آرامش و به دور ازهرگونه تشنج مشکل مربوطه را با صلح و سازش و از طریق مذاکره حل نمایند. در صورتی که رفع مشکل از این طریق امکان پذیر نبود هریک از طرفین می توانند شکایت خود را به هلپی کار( به عنوان داور مرضی الطرفین) ابلاغ نماید. در این حالت هلپی کار با توجه به مستندات، نظر کارشناس و با در نظر گرفتن قوانین ، رای صادر می نماید.
تبصره : مشتری و متخصص می پذیرند رای هلپی کار در این خصوص نهایی بوده و برای طرفین الزام آور است.
۱۷-۲ در صورت بروز اختلاف بین کاربران و هلپی کار، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را به صورت مسالمت آمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف به یک نفر کارشناس رسمی دادگستری در رشته مربوطه به عنوان داور مرضی الطرفین ارجاع داده خواهد شد.هزینه داور ابتداءا به عهده متقاضی (خواهان یا شاکی)خواهد بود.و در نهایت بر عهده محکوم علیه قرارخواهد گرفت.
۱۷-۳ کلیه قوانین حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تاثیراین توافق نامه حاکم خواهد بود.
۱۷-۴ این مقررات بر اساس ماده 10 قانون مدنی به عنوان یک قرارداد الزام آور بر روابط بین کاربر و هلپی کار حاکم بوده و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی کاربر را در این خصوص بلا اعتبارمی سازد.
۱۷-۵ استفاده از تارنما و اپلیکیشن هلپی کار و طی کردن مراحل ثبت سفارش، به منزله ی مطالعه ، آگاهی کامل و قبول تمامی شرایط ومقررات ذیل است. صرف استفاده ی کاربر از خدمات هلپی کار و ثبت سفارش مجدد، در حکم اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول تغییرات تلقی می گردد. لذا ضروری است پیش از استفاده از هلپی کار ، این موارد را به دقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضا کننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به منزله ی امضای الکترونیک بوده و همانند امضای دست نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضا کننده را به مفاد سند ملتزم می نماید.
۱۷-۶ در صورتی که کاربر با مشخصات هویتی معین هم زمان به عنوان "مشتری" برای یک سرویس درخواست ارسال و همان فرد این درخواست را به عنوان " متخصص" قبول نماید، عمل مزبور تقلب قلمداد شده و شرکت را مجاز می سازد که چهار برابر هزینه ی سرویس انجام شده را از اعتبار متقلب وصول نماید. در شرایطی که این مبلغ تکافوی جبران خسارت وارده را نکند، شرکت مجاز خواهد بود خسارت وارده را از متقلب مطالبه نماید. وصول این مبالغ نافی حق هلپی کار برای انسداد حساب کاربری مذکور و سایر پیگیری های قانونی نخواهد بود. همچنین است در صورتی که وابستگان فرد اقدام به اعمال مشابه نمایند و یا کاربران به هر شکل نسبت به هلپی کار اعمال حیله و تقلب نمایند و بدین وسیله موجبات ضرر هلپی کاررا فراهم آورند نیز می گردد.
۱۸- قطع سرویس
هلپی کار در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (متخصص یا مشتری) می تواند برای شرکت یا سایر مشتریان یا متخصصین خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به سرویس هلپی کار را دارد.
۱۹- محتوای تولید شده توسط کاربران
هلپی کار ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایربخش های این سرویس عکس،متن،فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب ( شامل متن،عکس،فایل صوتی،فایل تصویری و ...) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویس های مرتبط به هلپی کار کاربران این حق را به هلپی کار می دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین هلپی کار مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکت های دیگر منتقل کند.